петак, 26. мај 2017.

Najlepše kafanske pesme za srce i dušu / harmonika+violina+gitara / MIX


Објављено је 04.03.2017.
00:00 - Oprosti,izvini,
01:46 - Imao,imao sam,
03:29 - Ugasila si me,
05:00 - Srce je moje violina,
05:25 - Sve što sam joj reći hteo buzuki je reko njoj,
08:28 - Pijem, a ne znam čemu sve to,
10:00 - Nesanica,
12:16 - Ja te pesmom zovem,
15:01 - Sve mi vide oči, mila mamo,
18:01 - Crne kose,noge bose,
20:00 - Eh da imam košto nemam,
21:35 - Čija si,
25:00 - Marina,Marina,
25:25 - U Zenicu kada pođem ja,
26:54 - Tužna je Anuška,
27:48 - Elena ti si život moj,
28:36 - Tike,tike tačke nema više vraćke,
29:27 - Moji su drugovi,
30:05 - Donesi vina krčmarice,
31:53 - Još litar jedan dobrog vina dajte nama vi,
32:46 - Zvezda tera meseca,
34:35 - Mila majko šalji me na vodu,
35:37 - Čuješ,čuješ seko,
36:49 - Vi mene,vi mene varate,
37:43 - Nema lepše devojke ,
38:20 - kolo , kolce .


Izvodi grupa Trio Grande

Нема коментара:

Постави коментар

ПОТИСНУТА КРТИТИЧКА РЕЧ

- Свако интелектуално друштво у коме нема расправе, разговора међу људима, у коме нема размене мишљења, у коме је мишљење сведено на притисак миша и које вам онда неко сервира преко интернета, нема доброг закључка - рекла је Вида Огњеновић.

Овим је, по њеним речима, жестоко угрожено и јавно мњење, које је разбуцано и корумпирано тиме што је политика узела све у своје руке, почевши од запошљавања до награђивања.

ичко јавно мњење, јер њему није дозвољено да постоји. У ствари је, на известан начин, ућуткано већ неко време. Мислим да је тренутно у највећој кризи наша друштвена свест. Данас можете свакога напасти - и појединца и групу на друштвеним мрежама, које су апсолутно новине без уредника и без икакве контроле, од њега направити најгору и најнеморалнију особу, а да зато никоме не одговарате и да вас нико не узме у заштиту - оценила је Огњеновићева. - Наше друштво је доживело да је интелектуалац исмејан, потиснут, потлачен. Не да више нема главну реч у јавном мњењу и друштвеној свести, нити је више њен креатор, него је нема ни у својој професији. У таквом друштву, и у таквом друштвеном окружењу "Максимум" нема никакве шансе.

= извор "Вечерње новости" >Потиснута критичка реч

Прочитајте још - Вида Огњеновић: Свет ће постати глобални "Мекдоналдс"

- Немамо више крит